1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta określają przepisy kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.).
2. Klient w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru może odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny.
3. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: e-mail: pastelfashion@o2.pl , które należy złożyć przed upływającym terminem (14dni).
4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się powyżej.
5. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, która została zawarta na odległość, uważa się Umowę za niezawartą.
6. Sprzedający oświadcza, że nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, odliczając koszty dostawy Produktu; i dokona zwrotu płatności, w ten sam sposób, który Klient zapłacił za Towar. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy, jest zwrot Produktów Sprzedającemu.
7. Klient niezwłocznie po odstąpieniu umowy i nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, zwróci Produkt Sprzedającemu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie nieużywanego Produktu przed jego upływem, z zachowaniem wszystkich metek.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
9. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10. Koszty zwrotu Towaru w pełni ponosi Konsument.
11. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada Towaru jest nieistotna;
- żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.
12. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta; z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
13. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru.
14. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
3) w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
WAŻNE:
Zgodnie z regulaminem zwroty przyjmujemy do 14 dni od otrzymania przesyłki, tylko do paczkomatu.
Jeśli paczka zostanie wysłana w inny sposób, nie będziemy w stanie jej odebrać.
Adres do wysyłki:
Pastel Fashion
pastelfashion@o2.pl
tel. 606811952
Paczkomat Inpost LOD35M
Zakładowa 17
92-401, Łódź